středa 27. února 2019

Hadrový panák - Daniel Cole

Jedno tělo, jeden seznam a šest obětí. To je bestsellerový thriller Hadrový panák. Vyšel už v roce 2017, ale já se k jeho přečtení dostala až teď. Jak mě nadchnul případ jedné oběti, která je stvořena z částí šesti různých těl?


Bylo nalezeno tělo. Je na něm však něco neobvyklého. Tedy ... Spíše sakra divného. Každá jeho část  pochází od jiné oběti a je je zavěšena v pozici loutky. Prstem ukazuje do okna bytu nacházejícího se v protější budově. Proč zrovna tam? Proč zrovna do bytu detektiva Wolfa, který se v posledních letech stal celebritou díky incidentu u soudu, kde brutálně zbil tzv. Kremačního vraha, kterého porota označila za nevinného?

Vyšetřování se ujímá sám jmenovaný detektiv, který se spolu se svými kolegy snaží identifikovat a pochopit vrahovo myšlení a důvod hrůzného činu.

Jednoho dne ale Andrea, bývalá Wolfova žena a televizní reportérka vnese do případu další nejasnost. Seznam příštích šesti obětí s přesnými časy jejich úmrtí. Na konci tohoto seznamu smrti je i její životní láska.

V tomto svižném krimithrilleru se setkáváme kromě Wolfa také s dalšími vyšetřovateli. Baxterová, která je zároveň Wolfovou nejlepší přítelkyní a Edmunds, který byl nedávno přeložen z oddělení vyšetřování podvodů. To jsou dvě postavy, které se v knize objevují nejvíce. 

Hadrový panák se mi četl dobře. Daniel Cole ve mě dokázal probouzet touhu k otočení stránky. I když se mi už zavírali oči při nočním čtení, nemohla jsem se odtrhnout. 
Skvělý námět sériového vraha, který byl dle mého názoru skvěle zpracovaný. Několikrát v průběhu celé knihy jsem změnila názor na možného pachatele a samotné rozuzlení mě velice překvapilo. Zklamal mě pouze konec. Ten jsem čekala jiný (zřejmě v sobě nezapřu kousek romantické duše), ale možná si jím autor nechal otevřená vrátka pro další díl této série. 

Počet stran: 358
Autor: Daniel Cole
Rok vydání: 2017

Moje hodnocení: **** / *****






Žádné komentáře:

Okomentovat